[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2208: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2208: Array to string conversion
• Toon onderwerp - Twitter de TWEET!

Twitter de TWEET!

Hier komen alle mededelingen van Renegades-Linedance te staan en alles wat daar mee te maken heeft zoals website en forum.

Twitter de TWEET!

Berichtdoor marco » 07 dec 2010, 15:52

Wat is er nou leuker dan een beetje asociaal rond spammen!!! aangezien dat mijn grootste hobby is ( ;) ) hier maar weer wat linkjes, want... zowel Renegades als Full Effect hebben allebei twitter!!! wil jij op de hoogte blijven van onze bezigheden meld je dan snel aan en wordt fan van ons ;) ... zo blijf je op de hoogte van wat Renegades (Alice) en Full Effect ( Ik, Marco ) allemaal uitspoken achter de schermen. zo heb ik vandaag een zwarte pietenpak gekregen via TNT.. wil je weten wat daar de bedoeling van is? Meld je dan snel aan!!

Twitter Renegades Workshops
Twitter Full Effect

owja, nog een klein verzoekje.. zouden jullie voor komend weekend (12 december) de verzoekjes voor de 17de willen doorsturen. wij willen deze lijst van het weekend maken aangezien we volgende week wat krap in tijd zitten ;)

de mzzls!!! :d
marco

Keer terug naar Mededelingen