[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2208: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2208: Array to string conversion
• Toon onderwerp - VRIJ DANSEN!!

VRIJ DANSEN!!

Hier komen alle mededelingen van Renegades-Linedance te staan en alles wat daar mee te maken heeft zoals website en forum.

VRIJ DANSEN!!

Berichtdoor Alice » 27 jun 2012, 13:53

Gedurende onze zomerstop is er VRIJ DANSEN op de volgende Woensdag-avonden:
11 Juli - 18 Juli - 25 Juli - 1 Augustus - 8 Augustus - 15 Augustus

Lokatie: De Reisduif te Nieuwerker a/d IJssel

Aanvang: 19.30 tmn 21.30 uur

Deze dansavondjes zijn openbaar en iedereen is van harte welkom. Dansen gaan op aanvraag.
TIP: Neem je USB stick mee

Bij mooi weer worden er tafels en stoelen buiten geplaatst, voor degenen die gezellig buiten willen zitten in de pauze. Gezelligheid kent geen tijd dus......is het heel gezellie gaan we gewoon 1 uurtje door hahaha
Versnaperingen mogen meegebracht en genuttigd worden echter geen limonade, bier, wijn enz.
LET OP: spreek met elkaar af wat je mee wilt nemen, zodat de chips en de frieten je niet om je oren vliegen. stukjes fruit en komkommer zijn ook errug in trek. Ok mensen ik heb er zin in en hopelijk mag ik je verwelkomen in Nieuwerkerk a/d IJssel.
Ik heb liever VIJANDEN dan VALSE VRIENDEN!
Alice

Keer terug naar Mededelingen