[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2208: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2208: Array to string conversion
• Toon onderwerp - extra emoticoons

extra emoticoons

Hier komen alle mededelingen van Renegades-Linedance te staan en alles wat daar mee te maken heeft zoals website en forum.

extra emoticoons

Berichtdoor marco » 22 nov 2009, 13:20

Zoals jullie misschien wel eens is opgevallen heb ik wel eens van die rare tekens in mijn posts staan wat eigenlijk begon na dat we de nieuwe emoticoontjes kregen :p , dat kwam omdat ik een hele boel emoticoons miste! namelijk de MSN Emoticoons. aangezien ik vandaag vrij weinig te doen heb (lees, me renegades mailbox lezen en legen door allemaal dingen te doen voor alice :^) ) en daar vond ik dat deze emoticoons wel bij mochten! dus vanaf nu hebben wij MSN Emoticoons!!

zoals je ziet staan ze niet naast het berichten vak, anders wordt het namelijk een beetje te vol. je kan ze vinden door op " toon meer smiles" te klikken en daar zie je ze ;) :d mooie dag toch (A)
marco

Keer terug naar Mededelingen